Nytt Jobb!

Då blir det lite uppdatering här då, som jag sa tidigare i ett inlägg så hände inget i mitt liv just då, men nu efter 4 år på Coop har jag sagt upp mig! Och har fått en anställning på ÖoB på sveavägen! Känns helt underbar och så roligt med lite nya utmaningar!

Dock hann jag jobba 3 dagar innan jag igår morse vaknade kl 7 och hade åkt på maginfluensa "skit" kul! Så segt , och idag skulle vi ut å hitta på något kul jag , Jimmy å hans kompisar men istället får jag ligga här utslagen själv på soffan och dricka blåbärssoppa :(. 
Blivit mycket bättre dock så nu är jag bara väldigt matt och hungrig ;) 

Det var den stora nyheten för denna gång ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0