130318

Shulululu !
Denna helg har varit kanoners! I fredags slutade jag redan vid 7 så då vart det en mys kväll med Jimmy vilket vi inte alls ofta hinner med. Sen i lördags jobbade jag 12-16 efter det bar det av till Angelo som fyllde 22 år ! Så var vi där och firade honom hela kvällen , runt 2 vart det efterfest i thorildsplan så det var bara åka dit ;) var hemma ungefär vid 5 så somnade direkt. På söndagen åkte Jimmy iväg till Angelo igen för att se bandy finalen , Linda och Malin kom hit på en kaffe sen körde Linda mig till Angelo så såg jag sista timmen av matchen innan jag och Jimmy åkte hem.
Idag blir det hem till mamma innan jag ska jobba 17-22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0