130403

Glad påsk lite efter ;) har haft så mkt för mig den här helgen så tänkte att jag uppdaterar nu.
 
I torsdags var jag och Jimmy hos hans familj på påsk middag , efter det åkte vi till Calle i hornstull. men eftersom jag skulle jobba 10-19 vart det en tidig hemgång. 
 
så fredagen bestod av jobb sen gick jag och Jimmy och åt middag på Kina restaurangen vid brommaplan ;).
 
Lördagen var det också jobb som gällde 8-16 sen vart det middag med pappa och några till. På kvällen åkte vi jag och Jimmy in till stan och möte upp resten av gänget för en kareoke kväll :) vi avslutade natten hemma hos Angelo i hornstull , somnade ungefär 6.30 ;).
LAgom möra på söndagen åkte vi hem till mormor på påskmiddag med Felix ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0