Party like a rock star!

Shit vilken helg säger jag bara!

I fredags åkte jag hem till Jimmy efter jobbet, såg en film och bara myste.
På lördagen var det dags för Fest! Först åkte jag Linda och Jimmy till Sandra som fyllde 20 var där och sa grattis. Sen åkte vi vidare till Felix 22 års fest :P riktigt skoj lekar å grejor ;) vid halv 11 ungefär åkte vi in till stan och gick på Entourage . Där var det röj och jag ägde dans golvet! Jag dansade mitt knä ur led! Awsome! Gjorde så jävla ont full som jag var tog jag och Jimmy taxi hem. På söndagen var det bara åka in till akuten. Knät hoppade tillbaka direkt men jag kunde ju inte gå på benet. Där efter 4 timmar kunde dem fastställa att knät var fucked up lättast att förklara det så faktiskt. Vätska under knäskålen och leder som e knas , så ska till en sjukgymnast på torsdag e sjuk från jobbet tills dess. Så nu e det bara hoppas att sjukgymnasten inte säger att jag inte kan jobba ...hoppas att hon säger att jag kan sitta i kassan i alla fall!

Idag var det flytt dags men jag har ju blivit med kryckor så jag kunde inte hjälpa till ..men jag har så underbar familj och vänner som ställer upp så måste tacka Jimmy, Zeb, Lena, Linda, Jenny,Mårten , Victor och pappa ni är bäst!!
Och måste säga att min lägenheten är så sjukt fin så det finns inte! Jimmy flyttar in sina grejer nästa vecka :D!!❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0