Update!

Kryssningen i onsdags var grymt kul! Kände att den behövdes.
Det var ju jag Linda och Amanda som åkte så det vart en riktig tjej kryssning ;)
Det vart dans mycket trevligt folk och allt som hör till.

På torsdagskvällen när vi kom hem mötte Jimmy upp mig så åkte vi hem till mig. Tittade lite film å bara tog det lugnt.
Fredagen åkte vi till mitt jobb och lämnade ciggaretter till en jag köpte till där.
På kvällen mötte jag upp Sandra på middag i Vällingby.
Sen hem till mig där Jimmy var ;)

Igår fixade jag lite grejer sen vart det kista där Jimmy köpte en sjukt snygg jacka!
Sen vart det Taco middag.

Idag åkte han hem till mig så nu e det tomt här :/

Varit på en löpprunda precis och hann även med ett besök hos mormor , nu blir det BB!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0