I can say whatever I want to say

Skönt spinningpass med Emelie imorse!

Efter det var det raka vägen hem för att börja städa. Och oj vad jag har städat . Flyttat kläder från garderoben till byrån och från byrån till garderoben , rensat alla smycken och lagt dem i ordning var sak har sin plats ;) har även en bok hylla med massa saker inte bra böcker ;) så den har jag rensat ut , städat alla rum dammsugit , dammat och torkat golven e man duktig eller vad :P har även hunnit med att diska och tvätta! Vuxenpoäng till mig asså !!
Efter att jag var helt klar var kl kanske 20.00 så nu har jag bara legat däckad i soffan xD.

Imorgon ska jag träffa Linda i liljeholmen, får se vad vi hittar på. Ska även hem till Jimmy sen ( hem till Jimmy och hem till Linda är samma ställe eftersom dem e syskon) förvirrande när ens bästa kompis är syster till ens kille men men that is love ;)
Skriver nog ett inlägg imorrn med puss å kram skumbanan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0