The moment i met you

Hejsan svejsan!
Har haft en städdag idag känner mig riktigt duktig ^^
I lördags var jag ute med Linda å Sandra, hade sjukt kul vart lite mkt å lite sent :P
På söndagen var jag som tur ledig men då skulle jag och Jimmy till Jenny som precis fyllt år. Pappa och Hannele var oxå där så fick träffa dem med :).
Senare på eftermiddagen gick vi och åt på pizzahut riktigt gott ;). Jimmy å jag åkte senare hem till mig och bara slappade.
Igår jobbade jag vilket jag gör nu ons,tor,fredag också men sen e jag ledig lördag och söndag :D
Imorrn ska jag till Jimmy efter jobbet jobbar 6.30-15 helt okej även fast man måste gå upp tidigt :P
Nu blir det titta DHW sen BB innan det blir sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0