We Will never say goodbye

Något fel med blogg.se appen fattar inte vad det är. ..
Midsommar har i alla fall varit jätte mysigt vart hos Jimmy hela helgen , sen har jag även varit hos Sandra som fixar mina naglar. I fredags grillade vi med några kompisar till Jimmy, eftersom han jobbar hela helgen vart det väldigt lugnt. På lördagen åkte jag snabbt till mig för att återvända till Jimmy där jag var tills idag.
Har även varit hos en spå tant idag, sjukt läskigt och vet inte om jag kanske ångrar det..hon sa så specifika grejer om en som hon visste. Såna grejer som bara en själv vet. Sen sa hon både bra och dåliga saker om framtiden men framtiden kan ändras den är inte förutspådd den formas efter människors val enligt mig ...hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0