One and only

Eftersom jag åkt på världens förkylning vart det en väldigt lugn dag i torsdags, jag å Jimmy spenderade dagen framför One tree Hill och hade en riktigt mysig dag. Var ute en gång när vi var tvungna å köpa lite grejer till middagen :P.
Igår började han jobba 8 så han åkte från mig typ vid 7 jag somnade om några timmar. Vid 11 möte jag upp Sandra vid t-banan gick och köpte lunchen sen gick vi tillsammans hem till mig, tittade på OC och drack te :P.
Jobbade sen 17-22 direkt hem till pappa efter jobbet och såg sista 30 min av Sverige matchen.
Idag har jag jobbat 10-19 så är helt slut nu, är fortfarande hos pappa eftersom jag ändå jobbar 10-16 imorgon plus att Jenny å gänget kommer hit imorgon på middag.

Ny ska jag titta någon film innan jag går och lägger mig ;)

Denna vann jag på Grönan i onsdags så jag har cirka 2 kg kexchoklad i min kyl :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0