Grönan

Shulululu inte Myckets som hänt här inte ;)

I måndags gymmade jag med Emelie innan jobbet :). Samma sak igår då det först var spinning som gällde sen lite styrka ;) så var på gymmet från 11-13:30 så det var najs ;) köpte med mig en sallad hem till pappa så hade jag nära till jobbet sen oxå eftersom jag skulle jobba 16-20:30

Efter jobbet åkte jag till Jimmy. Tittade på film , patrioten så stört jävla bra kan inte se den för många gånger!

Idag har vi varit på gröna Lund , med syster Jenny, Mårten och trollungarna Tindra och Liam ;)
Så nu e vi rätt slut så tittar på Holland Tyskland matchen :P

Imorrn är jag ledig igen så får se vad som händer då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0