120608

Sover verkligen Inge bra längre stör irriterande ..

I onsdags kom Sandra hit , vi käkade middag och gick promenad ner till stranden. Som ligger 5 min från mig märkte jag haha efter snart ett år lixom :P gick en jättelång promenad sen så vi segade framför tvn sen ;).

Hon åkte hem igår vid typ 12 så då gick jag ner och handlade för jag vart sugen på att baka cupcakes så då gjorde jag det ^^
Kl 5 kom Jimmy å vi hade bara myskväll å tog det lugnt, han åkte precis så nu tittar jag på Greys anatomy , ska möta Emelie på gymmet kl 1 har inte tränat sen i måndags så nu e det dax igen måste komma iväg lite oftare.

Sen ikväll ska jag möta upp Jenny för att gå på bio. Ska se den nya Tim Burton filmen ! I just LOVE him!!

Den blir det åka hem till Jimmy å Linda. Hela dagen imorgon ska jag hjälpa Linda fixa i ordning för på kvällen blir det FEST Linda fyller 20 på söndag så imorgon blir det party så sjukt taggad så det finns inte!
Det här är det jag ska ha på mig och ja det är dödskallar på toppen ;) ovanligt för att vara mig...eller?!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0