20!!!

Nu är man äntligen 20! Så najs ;). Jag fyllde år i måndags, den dagen vaknade jag till att Jimmy hade varit ute och köpt frukost och blommor till mig <3 Vi vart sedan upphämtade av pappa, åkte till city grisa och handlade sen självklart systemet ;). Väl hemma hos pappa var det bara börja baka tårta :P. På eftermiddagen kom mormor, Jenny , Mårten , tindra och Liam. Åt tårta grillade och öppnade presenter ;). Av mormor fick jag en skit cool vodka flaska som var formad som en dödskalle :P, av hanne fick jag jättefina smycken och Jenny och Mårten hade köpt ett design vin av Christian audigier ;) och av dem fick jag även ett fodral till presenten jag fick av Pappa och Felix ! Och av dem fick jag en IPad!!!!!:D:D! Sen i onsdags var jag och Jimmy på kryssning det var hans present till mig <3 vi hade jätte mysigt och skit kul så igår var vi lagom sega ;) idag ska jag till Jenny sen ska Fanny fixa håret på mig eftersom det är min 20-års fest imorgon !!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0