Sometimes it is hard just to be you

Heeej , jobbade ju måndag tisdag , i onsdags däremot var jag ledig.
Tog då en promenad till mamma med smulan sen åkte jag och träffade Alex som man inte träffat på länge kul :)!
Sen hälsade jag på pappa också eftersom jag ändå var i det området :P

I torsdags mötte jag Jimmy i Liljeholmen vi gick runt och tittade lite i affärer hittade dock inget vilket var bra för jag har inte råd att köpa något (a).
Sen åkte vi hem till honom, på kvällen såg vi en film med hans familj apflickorna hette den stört DÅLIG film!

Avslutade kvällen med en film som var mkt bättre Abduction .

Igår var jag med Linda lite sen lunch med mamma innan man jobbade 15-21.
Efter jobbet var det bara åka hem till mamma för att hämta smulan sen promenixa hem ;)

Idag e det jobb 10-19 som gäller sen bara hem å ta det lugnt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0