Me myself and I

Det har varit upp å ner allt nu ett tag.
I lördags vart jag sjuk gick till vårdcentralen som sa att jag hade fått något virus så det var bara hem å vila , jobbade inte på hela veckan .

I torsdags åkte jag å Jimmy till Ikea med hans mamma så körde hon hem oss eftersom jag hade köpt en spegel :)
På kvällen såg vi på film och bara tog det lugnt
Fredagen vart väldigt slapp oxå gick på promenad å så.
Lördagen åkte vi hem till min mamma eftersom hon å Jimmy inte träffat varandra förut, var där ett par timmar sen åkte vi hem till mig igen och kvällen bestod av filmmys

Söndag åkte Jimmy hem och jag åkte för att möta Jenny som jag inte har träffat på läääänge vi tog en ficka sen hämtade vi hennes son som varit på födelsedagskalas sen gick vi hem till dem så var jag där ett tag sen åkte jag hem igen.
Idag vart det jobb och det blir det imorgon också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0