Gott nytt år!

Nu var det längesen igen ska försöka uppdatera så gott som möjligt om vad som hänt på senaste :P,

I torsdags promenerade jag hem till mamma för att lämna smulan som skulle vara där över helgen, sen åkte jag till Farsta för att möta upp Jimmy vid hans jobb , åkte till kungenskurva sen för att handla inför nyår.
Väl hemma hos honom åt vi middag sen tog vi det lugnt resten av kvällen , fick även massa julklappar av honom och hans familj! Fick en klocka , en tröja, en filt , en jättemysig kudde ett par örhängen och en fotoram :D

Fredag började han jobba 8 så jag åkte hem å tog det lugnt sen jobbade jag 17-21 åkte tillbaka till Jimmy, spelade lite kort och så, men gick å la oss tidigt gör han skulle jobba 8-16 på lördagen oxå.

På lördag morgonen gick jag å Linda upp till hennes granne Fanny som fixade naglarna på mig ( bild nedan)
Sen var det bara att fixa sig inför kvällen , vi åt middag , drack pratade spelade spel å hade jättemysigt sen vid 12-slaget smällde vi raketer vart inte jätte sena eftersom Jimmy stackarn skulle börja 9 morgonen där på <3

Jag vaknade 1 precis lagom till att Micke å Linda skulle åka och äta pizza så jag följde med ;)

Åkte till mamma och hämtade smulan på kvällen.

Jobbade måndag och idag jobbar imorgon oxå sen ledig 2 dagar och Jimmy kommer till mig på fredag <3

Och en sak till bokat en resa till Egypten jag och Jimmy åker 3-17 mars så skönt!!

2012 ska bli THE BEST YEAR SO FAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0