Cancer...

Fredag den 13 levde upp till sitt namn...
Dåligare nyheter kunde man ju egentligen inte få.

Allt började när jag fick reda på att en människa som jag älskar allra mest på hela jorden hade fått cancer , hela min värld rasade samman , sakta men säker fick vi bättre och bättre nyheter och att tumören var godartad alltså inte dödsfarlig han skulle få en operation för att ta bort den men det var inget som var bråttom . När man får höra det känns det som en tyngd lyfts från ens axlar och man kan bygga upp det som rasa.

I fredags (13:de) fick jag reda på att hans vänstra njure inte fungerar alls och den andra har väldigt dåliga värden.
Sen fick vi ett till besked som gjorde så att allt rasade igen...tumören var inte godartad , det var trots allt en farlig tumör...
Just nu känns allting skit och även fast läkare säger att chanserna är stora så blir känslan jag har i magen inte bättre. När allting ser ut att ordna sig kastas man ner i ett mörkt hål som man inte lyckas komma upp ur...

Pappa snälla kämpa jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0