Life sucks sometimes!

Varit så mkt nu ett tag så jag har inte orkat uppdatera något.

Allt känns upp och ner ska försöka vända det rätt ;).

Förra helgen var jag ju i GBG :) hälsade på Felix och Veronica. Hade jättekul , på fredagen låg vi bara å tittade på film, lördagen hjälpte jag dem att flytta till ett hus dem ska hyra. Jättefint! Precis vid vattnet. Sen på kvällen var det utgång!
Söndagen var seg åkte därifrån vid 18 å var inte hemma förrän 24 , kändes jättekonstigt att komma hem till en tom lägenhet , sova själv utan smula. För första gången . Har sovit hos Jimmy den senaste tiden just för att jag inte velat vara hemma känns jobbigt, börjar kännas bättre.

Idag var jag å hälsade på pappa på sjukhuset. Han opererades i onsdags så nu ska han ligga inne i 3 veckor. Min stora starka pappa starkast i världen , aldrig sett honom så här svag.


Nu har jag jobbat sen i fredags å ska jobba till torsdag, sen drar jag till Egypten på lördag!! Blir där i 2 veckor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0