Life

Så otroligt mycket som händer i mitt liv just nu så hinner inte ens ta mig 5 min å uppdatera här :P.

Förra helgen i alla fall så kom Sandra, Linda och Jimmy hem till mig , vi drack och spelade lite spel. Somnade ändå relativt tidigt . För Jimmy skulle upp och jobba på morgonen.
Jag och Sandra däremot som oxå soc kvar vi tog sovmorgon ;).
Sen vaknade vi på dan å var grymt hungriga så vart att vandra ner till woken och köpa mat , lite godis köpte vi med oss också ;).
Sen satt vi å tittade på OC hela dagen. Underbart liv ;)

I måndags var det Norlie & KKV på grönan! Åkte in dit med Jimmy på eftermiddag så möte vi upp Felix och hans kompisar åt lite middag å sprang runt lite innan konserten började. Och dem var grymma !

Sen har jag jobbar nu tisdag och onsdag. Hade även visning på lägenheten igår gick helt ok.

Idag var jag ledig och jag å pappa åkte å tittade på present till Felix som fyller år nästa vecka :)

Har tränat idag också och nu e jag på väg till Jimmys jobb i Farsta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0