Dålig uppdatering

Nu har det blivit dålig uppdatering igen men jag har ju haft semester ;) I alla fall så har det inte hänt mega mycket direkt. I fredags så jobbade jag 9-19 sen vart det en after work med Emelie väldigt trevligt :). Igår åkte jag hem till Jimmy på dagen spelade vi mini golf sen vart det grillning med hans familj och kortspel. Åkte därifrån typ 10 imorse för jag började jobba 11 slutade 16 då jag gick upp till pappa å käkade middag. Nu på kvällen har jag myst med Sandra nere vid stranden :)<3 Imorrn blir det gym för första gången på typ 2 veckor och jag längtar faktiskt nu! Sen har det ju hänt en grej men jag vill inte berätta det fören det är helt klart så berättar om det sen men kan säga att om det blir så så är jag så glad att jag håller på att pinka på mig ! Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0