Sometimes you most let go

Vet att jag suger på att uppdatera men det får ni leva med!;)

Har lite upp å ner gångar just nu men det blir bra snart hoppas jag , all skit kom bara på en gång och till slut orkar man inte ta mer och bryter ihop. I onsdags var en sån dag för mig allt bara släppte men efteråt var det otroligt skönt dålig tajming bara för Jimmy var i onsdags så han fick sitta å trösta å lugna ner mig men men ;)
Hade en jättemysig kväll sen i alla fall.

I torsdags jobbade jag sen åkte jag till pappa.
Där jag var på fredagen oxå firade lite påsk typ var ledig hela fredagen oxå :). I lördags jobbade jag 10-19 sen åt jag Middag med pappa innan jag åkte hem till Jimmy å tittade film.
Idag började jag 16 så jag å Jimmy hade en bara ta det lugnt titta på film dag, det behövdes !

Imorrn e det oxå jobb men ett rätt skönt pass 16-22:15 men sen e det två mördar pass i rad tisdag:10-20 och onds:8-18 men sen e jag ledig tor-sön :D! Ska försöka bli bättre på uppdaterings fronten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0