Life

Hallojsan!

Den här helgen har spenderats mest hos Jimmy faktiskt :P.
I fredags åkte jag dit för att träffa Linda , hade riktigt fredasmys med film och godis, då var Jimmy ute han kom hem sen lite senare.
Lördagen var jag ledig , då ringde jag favorit Alex som precis flyttat till mälarhöjden. Vilket e nära Jimmy så vi tog en promenad och träffade honom :).
Senare på kvällen tittade vi bara på film.

Igår började jag jobba 8:30 och jobbade till 16:15 så åkte tidigt från Jimmy till jobbet. Efter jobbet gick jag upp till pappa för att äta middag :).
Sen kände jag inte för att åka hem så åkte till Jimmy igen där Victor oxå var så tittade vi på Hitta Nemo haha sjukt bra film det där ;).
Idag har vi varit runt lite å köpt födelsedags present till Jimmys lillebror som fyller 12 på onsdag :).
Sen nu på kvällen har jag varit på middag hos min mormor med Felix som kom från Göteborg idag :D och ska stanna i 10 dagar!!! Som jag längtat.

Nu blir det titta lite tv sen sova jobb 12-19 imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0