I gotta go my own way

Vet inte om jag ska fortsätta med bloggandet faktiskt...börjar bli för dålig på uppdateringar, ska ha kvar den ett tag så får vi se ...
Mkt har hänt i mitt liv sen förra gången
Jag hade inflyttningsfest igår som vart spårad ;), nej men det var kul därimot vet jag inte riktigt hur det kommer sig att det känndes som om alla drack as mkt men ändå i morse var mitt kylskåp fullt med dricka imorrse ^^
Även den viktigaste personen i mitt liv har flyttat från stockholm...min bror Felix har flytt till Göteborg, känns så där inge vidare jag å pappa hade ett gråt kalas idag medans vi städa hans rum ^^
Pappa skjutsade hem mig sen när vi hade torkat tårarna och smält i oss en pizza :P.
Så nu va det lite update från min sida , hörs när vi hörs!
Favoriterna: Micke, Linda och Jimmy♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0