Farytail

Vart ingen Vällingby eller bio igår :P. Gick en promenad till mamma med smulan , hon ska vara där hela helgen. Sen vid typ 2 åkte jag till Jimmys jobb å mötte upp honom, sedan bar det av till siba där hans mamma skulle skaffa en ny mobil.

Kvällen spenderades med Robinson och filmen friends with benefits som vi tänkte se på bio men laddade ner istället ^^.

Jimmy började jobba 8 imorse så åkte från honom halv 8 , jag var ovanligt pigg kände inte alls för att åka hem å sova så jag åkte till Coop forum och handlade lite :P sen nu har jag bokat tvättstuga och städat.

Ska möta mamma i Vällingby om cirka en timma och hoppas jag hittar nya byxor , behöver det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0