The magic words

Jag jobbar inte heltid men det känns nästan som det, är typ på jobbet hela
Tiden men men jag behöver pengarna till alla räkningar , och måste spara om det ska bli någon resa nu till våren , och måste speciellt ha pengar till min 3:e Tattoo som jag ska göra på tisdag (a) har tänkt på den ett tag men igår fick jag ett infall och bokade tid :P nervös :P.

I torsdags vart det lite jobb, åkte hem till Jimmy på eftermiddagen , tittade på robinson sen på kvällen :P och Harry Potter ^^ riktig chill kväll ;).

Igår jobbare jag 17-21 och idag blir det 12-19.
Jätte skönt att åtminstone komma hem i vettig tid :) får se vad som händer ikväll kanske slänger in ett inlägg får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0