Det e som det e

Nu var det några dagar sen igen , men bättre få inlägg än inga alls.

I torsdags åkte jag å Jimmy till södrkisarna och hälsade på , hade även köpt ett lego till Liam som fyllde 5 för ett tag sen, satt å hjälpte honom sätta ihop det.
Jag å Jimmy åkte sen hem till honom , åt och tittade på Robinson :P.

Fredagen jobbade Jimmy så jag spenderade morgonen med Linda sen åkte vi till brommaplan för att jag skulle tatuera mig, vart awsome !

Åkte hem till Linds , väntade tills Jimmy kom hem, båda var då stört trötta så det vart bara äta middag sen vila tills idol började :P. Spelade sedan kort hela natten i princip ^^

Igår åkte jag hem till pappa några timmar innan det var dags för personal fest! Hade så stört trevligt att det e synd att det tog slut :P åkte därifrån typ 12 sen skulle jag då åka till Jimmy men han hade tydligen förflyttat sig till någon fest i Skärholmen så då åkte man dit , taxi från Skärholmencentrum var bäst så med mitt lokal sinne :P, var riktigt trevligt där oxå så därifrån tog vi taxi kl 4 , somnade typ 5 och upp halv 10 för att åka hem till pappa för att fira farsdag med honom , den e fin :p

Så det blir sova när jag kommer hem ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0