you don´t know me at all

Hejsan svejsan!

Jag är stört trött vilket inte är så konstigt, jag har haft en full späckad helg.

I fredags var jag hos söderkisarna på middag det var trevligt :) det var ett tag sen jag träffade dem faktiskt , sen efter det vart det utgång med Linda.
Men eftersom jag skulle börja jobba 10 på lördagen vart det en tidig hemgång.

Lördagen jobbade jag 10-19 köpte med mig sushi hem sen tyckte jag var värd det!
Gick och la mig tidigt för skulle jobba 12-19 dagen efter, sen orkade jag inte göra så mkt för jag var lagom trött när jag kom hem söndag kvällen ^^

Nu e jag däremot lite små stressad, våra betyg i skolan sätts 30 maj vilket betyder att jag har 3 veckor på mig att göra klart allt. Det är minst en grej kvar i varje kurs och jag läser typ 5 kurser så det e en del kvar.

Nu blir det att börja plugga!

Söderkisarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0