take my hand and we will fly up to the stars

Shulivipen!
Liten update, igår var jag hos söderkisarna på födelsedagsfika. När jag åker hemifrån verkar det nästan som om det ska bli väldigt fint väder, men sen när jag kommer fram och går ut ur tunnelbanan så spöregnar det! självklart eftersom jag skulle gå ute. Så när jag var framme var jag dyngsur!

Men men sen på kvällen var jag bara hemma tittade på big brother ^^ sicken tur att peter fortfarande e kvar!

Idag så hade vi klasskamp för att avgöra en gång för alla vilken klass A eller B som var bäst. Hela dagen började med en skattjakt då vi fick en lapp med saker vi skulle samla in , varje grej var olika poäng, lägsta poängen var 1 och högsta 50 sen var det 2,5,8,10,20 också. Så vi delade in klassen 2 å 2 så alla skulle samla olika grejer. Jag å nathalie skulle samla in 1 poängarna och 50 poängarna. På 1 poänglistan var det, En maskros, syrén, äpple , skosnöre och glasögon vi fixade alla dem, sen på 50 poängslistan vart det svårare då det var ett badkar, levande fågel, syskon vi fixade ett badkar faktiskt xD gick å köpte ett babybadkar på öppetköp som vi sen lämnade tillbax ^^ och levandefågel var lite klurigare så den lyckades vi inte med men jag tvingade min storebror att komma till min skola så där fick vi några extra poäng ^^ hela dagen avslutades med en frågesport som vi oxå vann så B klassen är helt klart bäst!

Imorrn e det sen piknic i rålis myyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0