fly fly away

Så stört skönt! Jag har fortfarande mkt kvar i skolan men nu e det störta arbetet inskickat och bara 7 timmar för sent! skulle inte förvåna mig om jag får tillbaka det och det kommer vara IG och måste göra om men jag orkar inte bry mig nu e det inlämnat i alla fall och jag kan bocka av det från min att göra lista.

Idag sprang jag runt med Linda inne i stan då hon fortfarande letade efter en studentklänning men nu har hon hittat en! den var jättefin och hon var ur söt i den.
Det är bara 23 dagar kvar i skolan vilket kommer bli skönt att slippa men känner endå att det kommer bli jobbigt. Man har ändå gått i samma klass i 3 år. Jag har hittat mina bästa kompisar i den här klassen och dem kommer jag självklart fortfarande ha kontakt med. Även fast Amanda kommer få en liten bäbis i september så kommer hon inte bli av med mig tvärtom hon kommer få en inneboende!;)

Och Jag har lärt känna Linda vilket jag inte gjorde förens slutet av första året typ och nu kan jag inte ens tänka mig att inte träffa henne typ varje dag..
Men men glada positiva tankar nu, jag slipper skolan och läxor för att gå ut i arbetslivet och tjäna pengar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0