Det är inte lätt när det är svårt...

Hej hopp! nu var det ett tag sen igen, som ni vet är det studenten snart och jag kämpar till 1000 för att bli klar med allt vilket känns rätt bra just nu för jag är nästan klar med allt. Jag har 2 inlämningsuppgifter kvar som snart e klara dem tar inte så lång tid ska göra dem imorrn tänkte jag, sen är det projekt redovisning imorgon , och Gastronomi prov på Tisdag sen är allt klart! och det känns så stört skönt. Det är bara den här veckan kvar med riktig skola om man säger så. För den 30 och den 31 har  vi klasskamp mellan A och B klasserna, självklart kommer B vinna ;).
Sen onsdag den 1 är det studentlunchen, sen e det kristihimmelsfärd torsdagen , klämdag fredagen nationaldagen på måndagen sen har 1:or och 2:or avslutning på tisdagen så då e vi lediga sen springer vi ut på onsdagen!!!!!:D:D:D

Den här helgen har varit väldigt händelserik faktiskt.
Fredagen när jag kom hem från skolan var min brors flickvän här , hon bor i göteborg i vanliga fall, och eftersom felix jobbade denna dag hade hon varit själv , så vi bestämmde oss för att åka in till stan och ta några öl, satte oss på Fridays i kungsan drack och åt gott. Sen ringde en kompis till henne som bor på kungsholmen och frågade om vi ville komma över dit , så då satt vi hos honom och drack lite vin tills felix kom vid typ 21 från jobbet. Satt å små pratade lite tills vi behövde röra oss hemåt.

Igår jobbade jag 10-19 så jag var lagom mör när jag slutade men då skulle jag åka direkt hem till Linda , där jag hennes kille och hennes storebror spelade kubb:P det var kul satt ute ett bra tag å pratade tills det vart för kallt.
Satte på en film och slocknade direkt ^^.

Vaknade imorse av att Linda sitter och tittar på mig och säger att jag måste gå upp bara för att hon var vaken och hade tråkigt ( inte världens höjdare på morgonen ) satt på hennes balkong drack kaffe sen käkade vi lite frukost. Har hängt där hela dagen.

Väl hemma nu sitter jag på balkongen eftersom vi äntligen har satt upp möblerna här ute.

Det var en liten uppdatering som får duga ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0