bom bom pow

Jag har hjälp Linda med några skoluppgifter den här veckan och då har jag börjat fundera, om jag hade lagt lika mkt energi på mina egna arbeten som jag gjorde på hennes då hade jag inte behövt känna mig så här stressad, men det e väl antagligen så att jag inte gilllar måsten. Jag måste bli klar med mina arbeten men det är helt frivilligt att hjälpa Linda med sina :P.
Jajja nej nu ska det bli skärpning fullt ös medvetslös , plugga , plugga, plugga.

Var inne i stan i tisdags med Linda hon skulle titta efter en studentklänning, hittade tyvärr ingen, men jag kom hem med en asball baseball jacka (bild nedan).

Sen på kvällen åkte jag hem till Linda då det var meningen att vi skulle ta hennes pappas bil och åka till Amanda men planerna ändrades och vi stannade hemma hos Linda hela kvällen istället ^^

Nu ska jag börja med mitt Gastronomi arbete som ska vara klart 16 maj jag pluggar bäst på nätterna That´s how i roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0