A dream that became a nightmare

Shulivipen!

Väldigt dålig update men nu har jag faktiskt något att skriva!

Kan ju börja med att  jag hann klart med mina tingelingvingar :D.

Mösspåtagningen i måndags var väl inget speciellt , vi var i en park det var kallt och blåste , sjöng studentsången sen satte vi oss i klassen på nivå och drack några öl^^.
Vid sju tiden var jag på råsunda med felix, veronica och en kompis till felix , såg när A.I.K. vann :)

Igår va det då dags för skivan. Var i skolan först sen var det bara att åka till Linda för att göra sig i ordning, vi förade en del oxå ^^ Så när vi kom till middagen som började 7 var vi ju lite små dragna, sen började festligheterna, lärarna höll tal. Vi delade ut " klassens" jag blev klassens Nicke Nyfiken ^^.
Sen vid 10 kom alla andra så då var det fullt ös medvedslös hela kvällen!
Baren stängde halv 3 då var det bara ta jackan sin å dra till Seven eleven där vi köpte lite mat ^^ sen kom min bror och hämtade mig + 3 till snäll bror!<3

Kom hem till 4 så man var ju lagom trött idag när vi hade kvällservering i restaurangen, alla var bakis!

Nu ska jag sova här e en bild på mina fina vingar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0