Take me to the moon

Hejsan hoppsan!

Otroligt fint väder vi har! det e ju awsome nu när jag har semester.

Idag på dagen tog jag min cykel och cyklade hem till Sara där vi satt å myste i solen, man kan ju alltid hoppas på lite färg i alla fall :P
Sen åkte vi till Brommaplan där vi köpte en varsin glass på Mcdonalds som vi åt när vi satt på en filt i solen :D. Senare kom Alex också , Sara åkte sedan hem och jag å Alex gick ner och köpte sushi ^^

Nu på kvällen har jag och pappa hämtat felix som har kommit hem från 1 vecka i turkiet :D. Han kom hem med presenter och det gillas ! Jag fick en jättefin berlock ( döskalle ofc ;P) som man sätter på ett armband sen fick jag ett par örhängen och massa armband också :D, så nu har han visat massor av bilder och så därifrån.

Imorrn blir det att vara duktig och ta en långpromenad med smulan till mamma <3 50 min tar det ungefär så då kan man ju faktiskt unna sig en glass när man kommit fram ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0