Sweet miss blue , how do you do

Efter sommaren har jag haft den här bloggen i 3 år, det är länge så jag tänkte att jag skulle titta igenom gamla inlägg från början. För det första märker man hur snabbt man ändrar umgänge ^^ I dem första inläggen skrev jag bara om Elin , Sara och Michelle typ som jag inte träffar lika ofta längre :P.

Sen har det kommit och gått människor. Därimot så är ju bloggen lika tråkig som alltid , men då var det nog helt patetiskt liv jag levde, jag berättade i varje inlägg hur jag antingen pluggade eller tittade på One tree hill. Jag gjorde verkligen inget annat!xD


Idag har jag varit i vällingby med mamma jag fick med mig ett par skor vilket pappa inte blev jätteglad över kanske men det behövdes faktiskt!
Såna man kan andvända när som.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0