Not what i had in mind.

Kvällen vart kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig...jag jobbade 17-21 idag å tänkte först att jag skulle hem å bara ta det lugnt, men så vart det inte utan jag gick hem å gick ut med hunden, sen åkte jag till Nivå 22 där Linda, micke å några fler va så satt där ett tag, men sen skulle dem hem då tänkte jag också åka men istället för att åka hem hoppade jag av i Alvik där julia hade lite chill krök hemma hos hennes syster som e i grekland.
Jag var inte där speciellt länge , kom hem för typ en timma sen.
Imorrn e de det roliga passet 12-22:15 som gäller! det gillar vi...kanske inte...

På kvällen vet jag inte vad som händer, pappa åker till landet men jag lär nog bara dra hem för jag jobbar 16-22:15 på söndag igen så...

Nu ska jag sova, uppdaterade lite i alla fall! Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0