i see your true colors...

Haft en helt underbar midsommar!

I torsdags jobbade jag 8-17 sen åkte jag direkt hem till Linda där jag hon hennes kille och hennes bror åt tacos, drack och spelade spel. Senare på kvällen tittade vi på film.

Fredag morgonen blev man väckt utav att Linda hade gjort frukost gullig som hon e <3 Vid 3 tiden åkte vi iväg till skärpnäck där vi skulle fira midsommar. Lindas killes morföräldrar har en kolonilott där, så vi var en del som var där å grillade och så. Var hemma hos Linda igen vid halv 12 eller något då vi satt uppe och pratade lite tills vi blev så trötta att vi var tvugna att gå och lägga oss ^^

Imorse skulle Linda och Micke åka till turkiet så då åkte jag hem, jag e inte alls avundsjuk på dem varför skulle jag vara det lixom :P.

Imorrn jobbar jag sista dagen innan det blir 2 veckors semester! så najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0