För jag har tagit studenten , för jag har tagit studenten Fy fan va jag é bra!

Nu är det över skolan e över, så jävla najs! detta har jag väntat på länge. Men nu känns det väldigt tomt oxå det e ju nu livet börjar ^^ vad ska man göra lixom.
Skönt att man redan har jobb så man behöver inte gå ner till arbetsförmedlingen i alla fall ;).

Gårdagen då! jo först va det ju då våran egna lilla champagnefrukost i rålis innan vi gick till skolan, var där vid 8 ungefär. Skulle vara i skolansrestaurang klockan 9 . Där fick vi frukost och våra betyg. Rektorn håll tal å så vidare. Vi tog även kort med klassen och enskilt.

Klockan 11 var det dags för utspring , vi sprangut till star wars signaturen :P.
Man hälsade på sina familjer å så innan man sedan sprang in i skolan och bytte kläder till flak outfiten , vi åkte flak till klockan 13-14 nån gång sen kände jag att jag var tillräckligt ner dränkt i öl så jag åkte hem där människor satt å vänta , hoppade in i duschen.

Fick stört fina presenter! shit va glad jag blev!. Jag fick pengar bland annat, sen fick jag 1000 kr presentkort på cervera , en döskalle ring från Laila bagges kollektion matchande örhängen, fick en jättefin klocka och ....wait for it....Döskalle halsband!!! från Laila bagges kollektion!!!! stört glad jag vart!!!!



Efter min mottagning åkte jag , Felix & Veronica till Lindas mottagning.Där var vi fram till typ 22 då vi åkte in till Rålis och träffade folk från klassen.
Linda och dem som kom med henne tog en taxi hem rätt tidigt...men det var inte jag sugen på så jag, Johan och en kompis till honom åkte till Lobby där Felix och Veronica var , var där ett rätt bra tag. Sen åkte Felix och Veronica hem.
Då fortsatte vi till Withe room och avslutade vår kväll där. Jag var hemma vid ungefär halv 5 lagom mör så somnade direkt ^^

Vaknade av att jag höll på att svetta mig själv till döds så sova kunde jag inte göra, då var kl typ 11. Sen ringde en arbetskamrat till mig vid 12 och frågade om jag kunde jobba för honom i 2 timmar bara. Mellan 15-16 jag tänkte att jag borde må helt okej då så jag tog det passet...skulle kanske inte ha gjort det ;), kände sen att jag var värd sushi och film så jag köpte det och hyrde en film, mös i soffan å blev människa igen.

Imorrn e det Lindas 19 års dag ♥♥♥ så då ska jag hem till henne å gratta lite på kvällen , men blir rätt tidig hem behöver sova ^^

Precis som jag ska göra nu Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0