Det ljugs aldrig så mycket som före ett val, under ett krig och efter en jakt.

Just nu leker livet, Semestern började idag så man kan ju knappast klaga.

Det vart en riktig softar dag, men fick på eftermiddagen ett sms av Edenfelt där hon frågade om jag var hemma, då satt hon utanför min port :P så vi pratade lite kom ikapp i varandras liv om man så vill säga^^.

Tränade med mamma nu på kvällen så man gjorde lite nytta i alla fall.

Imorrn ska jag till vällingby med min moder, köpa skor måste göras sen kanske man får med sig andra grejor , you never know, men måste börja lära mig att spara och hålla i pengarna lite bättre.

En sista grej ska jag berätta! det är att jag ska på lägenhetsvisning på Måndagkväll. En 1:a i hässelby! håller tummarna för det där, uppdaterar om det senare när det blir aktuellt :D.

Fick även ett sms av Lina idag, hon och hennes kille är ju i turkiet på samma ställe som min bror och hans tjej. I smset stod det att hon hade träffat min bror jättemkt , dem var bruna allihopa var ute och käkade på kvällarna och var på stranden och stekte på dagarna, nu skulle dem möttas upp på drinkar...vadå avundsjuk? varför det jättekul att min bästa kompis och min bror har det trevligt i Turkiet lixom ...jag har det underbart här i sverige oxå....^^ Känner mig inte alls lite sotis :P.

Nu blir det bädda ner sig i sängen å titta på film, längta till ett varmare lungnare ställe ^^


Kommentarer
Postat av: Sandra

GRATTIS ju! :)

2011-07-03 @ 21:38:21
URL: http://ladiekat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0