and i just can´t hide it...

Såååå dålig uppdatering , skäms lite faktiskt men jag ska försöka skriva allt som har hänt sen senast, inte för att det är så mkt...

I fredags var det ju Lindas födelsedag så då var jag där, vi var några stycken som åt middag , spelade lite kort och kubb och bara hade det almännt mysigt. Åkte hem rätt tidigt eftersom jag jobbade 10-19 på lördagen.
då på lördagen orkade jag inte göra så mkt annat än att åka hem å ta det lugnt ^^.

Söndag och måndag var jag ledig, vad jag gjorde var en bra fråga...men det vet jag inte själv :P.

Igår jobbade jag 16-22.15, och idag jobbade 6.30-17, så jag var rätt trött men det hindrade inte mig från att ta en lång promenad för att hämta ett paket med en klänning som jag har beställt( awsome) och köpte med mig kinamat hem oxå ^^

Imorrn blir det vällingby för att fixa klockan jag fick av veronica i studentpresent(bild nedan) sen blir det träffa Julia!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0