You are the one , the only one

Jobbade igår oxå , men vet ni idag var jag ledig! helt otoligt ;P.
Sen e det bara imorrn 11-20 och fredag 16-22 som jag jobbar ledig resten av veckan, så skööönt!
Så på torsdag blir det film mys med en kompis, lördag lämnas än sålänge öppen och söndag blir det shopping på IKEA med söderkisarna ! :D
Idag åkte jag till LInda på dagen, vi fick för oss att baka men visste inte vad så vi bakade både hallon paj, blåbärs paj och haverbollar. Nästan allt blev gott, vi tyckte havrebollarna smakade lite konstigt så vi tittade på bäst före datumet på havregrynen och märkte att det inte var så konstigt eftersom dem var cirka 8 månader gamla ^^
Åkte sen till Liljeholmen och tittade runt, fick med mig en väska och en plånbok (A)
Nu blir det sova sova säng säng säng

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du lust att ses imorgon? Eller någon dag i veckan?

Mitt nummer 070-0130037, antar att du inte hade det. Hör gärna av dig :)

2011-07-27 @ 16:38:13
URL: http://ladiekat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0