You are my sunshine my only sunshine ...

Shulivipen !

Jag var ju duktigt igår och gick en promenix med smulisfulis till mamma igår, var framme hos henne vid 1 kanske. Satt ute i solen hela dagen.
På eftermiddagen kom även feli så åt vi middag där.

På kvällen åkte sen jag och Felix till hässelby, först för att titta vart lägenheten som jag ska titta på på måndag låg och sådär, sen hälsade vi även på mormor.


Idag har det ju varit rätt tråkigt väder måste ja säga trist... Så har inte gjort å mkt varit på några promenader med smulan.
Sen nu på kvällen var jag med pappa och åt kinamat :P

Imorrn hoppas vi på bättre väder och även att jag kanske ska övningsköra med pappa , får se hur det blir.
Linda kommer även hem imorrn natt!<3
Så ska kanske träffa henne på söndag får se om hon orkar. Ska även på bio med hannepanne på dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0