What are words if you don´t mean them

Heeeeej.
Igår träffade jag ju Alex, stört kul att träffa honom igen, 3 veckor i norge är för lång tid borta tycker jag ^^, vi promenerade till videobutiken i abrahamsberg för att se om jag kunde hämta ut mina skor, det kunde jag inte för dem står i Felix namn...:(
Så vi gick hem till Alex å bara pratade ikapp allt som hade hänt.
På kvällen träffade jag Amanda, Linda och en kompis till Amanda, Satt och tog några cider å pratade.
Idag har jag varit på IKEA med Jenny och Mårten och jag har fått jättemycket grejer köpta :)
Tallrikar, Bestick, glas, koppar , saxar, knivar , köksgrejor och skärbrädor. Massor och allt kostade 1,200 helt okej!
så tittade jag på soffa och säng oxå men det kommer jag köpa lite längre fram, det iof bara 1 månad kvar innan jag flyttar! det e verkligen helt sjukt! allt gick så jävla fort börjar bli lite spännd faktiskt , pirr i magen ^^
Sen nu på kvällen har jag träffat Linda och Micke i vällingby där dem skulle köpa en mobil dem sett på blocket så då tog vi en kaffe tillsammans , det e inte ofta dem e på den här sidan av stan så var bara att passa på ;).
Imorrn blir det jobb 12-22 så kommer inte hinna göra så mkt annat imorrn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0