Time will tell

Jättekul att träffa Linda i söndags! jag har saknat henne även om det bara va 1 vecka ^^. Vi köpte lite naturgodis och satte oss och bara pratade jättelänge, hon berättade om hela resan och så.

Igår såg jag ju lägenhet och kan bara säga en sak...im in love! så jävla fin. Stort badrum allt där va nytt för det var nyligen stambyte , huvud rummet eller vad man nu ska kalla det var hyffsat stort och det var en sovalkov så det var lixom eget där sängen var sen fick du plats med soffa och ett litet matbord.
Köket var litet eftersom det var en kokvrå men allt där var oxå nytt jättefräsht och ljust älskade det!
Tapeterna i rummet var underbara! så allt var underbart och jag tackade ja, så nu har jag skickat in alla anställningsbevis och lönegrejer till hyresvärden så får vi svar om 1-2 veckor hurvida jag får lägenheten eller inte, nervös!
Kommer mer update om det när jag själv vet.

Idag vart jag så stört rastlös så jag tog en trip till mormor och hälsade på, sen gick jag ner till mitt jobb för att prata med min chef om hela lägenhets grejen. Eftersom det står inte att jag är fastanställd på min arbetsintyg för det ändras automatisk typ i datorn efter 6 månader men hyresvärden behövde det på papper, sen står det även att jag jobbar 9 timmar i veckan men jag jobbar ju mer nu och det skulle inte räcka som inkomst nivån.
Så han skrev helt enkelt ett nytt bevis där han intygade att jag var fastanställd och jobbade ca: 25 timmar/veckan så det e najs,

Sen följde jag med pappa och hans kompis till Sorbon en restaurang nära oss och åt middag, träffade även några fler vi kännde där så det var trevligt.

Nu ska jag sova för måste börja vända på dygnet! Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0