Out with the old , in with the new

Vet ni vad som händer på lördag?...nej inte jag heller...jag fyller 19 på lördag och Linda har planerat något som jag inte får veta, jag e jättenervös , det ända jag har fått veta är att jag ska möta min kompis Amanda så fort hon ringer mig, sen ska vi någonstans. Jag behöver inte ha med mig något men måste ha ätit en stadig frukost ( redan där blir jag väldigt nervös^^) så nu sitter jag och biter på naglarna i princip :P.

Idag mötte jag Linda i Liljeholmen, gick in på gina och spenderade lite gran av presentkortet jag fick av Felix och Vivvi (Y)
Sen köpte vi även hårfärg för Linda färgade håret på mig idag, inte riktigt tänkt på hur slitet och fult mitt hår e nu för tiden, fören jag såg före och efter bilder xD.(kommer nedan)

Sen ikväll jobbade jag 16-20 sen var det hem och titta på vm-matchen japan-sverige....pinsam match så den nämner vi inte mer,

Imorrn jobbar jag 13-22:15 -_-

Här e före vi färgade


Ojoj


Och här e efter, resultatet vart riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0