One day left...

Vart inget med övningskörningen , vet inte varför ändrade planer helt enkelt ^^

Jag träffade istället Anton , var hemma hos honom. Sen så kom hans mamma hem med deras nya hundvalp , så himla söt! 8 veckor och hur liten å go som helst, ville egentligen ta med honom hem :P.

Sen på kvällen träffade jag Julia, vi tog några öl tillsammans sen åkte vi hem till hennes syster å var där ett tag tills jag åkte hem.

Idag var jag på bio med Hanne såg pirates ;) Bra tycker jag att den var, lite väl lång kanske men dålig var den icke!

Och nu vet ni vad jag ska göra nu? Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Liljeholmen och möta Linda som e hemma nu ♥♥ Underbart!

Och imorrn ska jag se lägenheten :D:D:D jätte nervös ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0