No, Yes or Maybe

Shulivipen!, vet att det var ett tag sen jag skrev nu men jag har inte så väldans mkt tid över faktiskt men nu har jag mycket att berätta!
Först kan vi ju börja med att jag är 19, I Lördags fick jag presenter på morgonen, pengar och presentkort. Sen gick jag och mötte min mamma eftersom hon skulle vara hundvakt tills måndags.
Klockan halv 3 mötte jag Amanda å Erik inne i stan. Därifrån fick jag sätta på mig en ögonbindel och jättehög musik i öronen så jag inte visste vart vi skulle. Det slutade med att vi hamnade hos Linda där det var lite folk, dem hade ordnat en lek till mig som gick ut på att jag inte fick se något , skulle gissa vad olika saker var genom att ta på dem, gissade jag fel skulle jag ta en shot , gissade jag rätt fick jag dela ut en. Klarade nästan alla.
Sista grejen var att jag skulle doppa ner ansiktet i en skål fylld med vatten där en tomat låg på botten, ta en tugga av tomaten sen stoppa ner ansiktet i en bytta med mjöl för att hitta en sockerbit, det gick mindre bra ^^
Sen hade Linda gjort god mat och så, så min födelsedag var underbar<3
I söndags kom Söderkisarna på besök , vi åt tårta och lite så, fick presentkort på IKEA av dem på 1000kr :D så nu har jag 1000 kr på cervera och 1500 kr på IKEA vilket e väldigt passande eftersom...jag fick lägenheten!!!!! så jävla awsome!!!! Så på torsdag skriver jag kontrakt och jag flyttar till MITT HEM i hässelbystrand 1 september!!!!1 jag e så stört glad just nu!
Jobbade 16:15-22 på söndagen oxå.
Sen igår jobbade jag 10-19 så direkt efter jobbet hämtade jag smulis som kom hem från mamma.
Idag jobbade jag 16-22. Imorrn ska jag och felix rensa ur alla skåp i köket och sen jobbar jag 15-19 sen efter det ska vi hämta en tv som jag har fått av en på mitt jobb och efter det ska vi storhandla så det blir fullt ös imorrn.
Nu ska jag sova natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0