I like you , I really do even if i don´t want to

Är så dålig på att uppdatera så jag vet inte ens vad jag har skrivit om typ ^^
Men pappa åkte i alla fall till ungern i torsdags och kom hem idag.
I torsdags skrev jag på kontraktet för lägenheten , vilket kändes stört bra för nu e det verkligen mitt hem snart! får hämta nyckeln 1 september så det e ju bara 1 månad kvar nu inte mkt alls.
Sen var jag barnvakt till Tindra och Liam. Och på kvällen såg jag Harry Potter som var grym! as bra !
I fredags jobbade jag 12-22 så jag orkade inte göra så mkt då ^^.
Igår så var det utgång som gällde. Började med att vara hemma hos  Linda där vi gjorde oss i ordning, sen åkte jag Linda och Madde in till stan för att mötta upp göteborskorna , asså veronica och hennes tjejkompis Sofia ^^, vi hamnade först på the Bridge , gillade inte det speciellt mkt så vi gick vidare, vi trodde vi stod på listan på Nype men när vi kom dig så var det tydligen Gay klubb på lördagar...oops
Så vi gick till Ambassadeur istället, var där till typ halv 2 då Linda och Madde tog en Taxi hem.  Jag Veronica och Sofia drog vidare till Collage där vi var ett tag sen åkte Veronica hem , jag å Sofia stannade tills det stängde vid 3 gick tillbaka till Ambassadeur och mötte några människor , gick till Donken sen taxi hem vid 4 perfekt kväll!
Med en sådan perfekt kväll brukar inte morgonen vara lika bra , är inte jättepigg kanske ^^, och det känns inte bättre att jag ska jobba nu om en timma och jobba till stängning -_-
Men nu måste jag göra mig i ordning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0