home sweet home.

Varit hos mamma hela helgen. Åkte dit i fredags då vi tittade på let´s dance och röstade som galningar på Andreas ofc :P.
Lördagen var vi ute och handlade lite och så, sen skulle hon jobba natt så då kom Linda och åt middag med mig innan det ramlade in ett par till. Så satt vi och spelade lite kort och så tills dem skulle ta bussen tillbaka till stan för att gå ut på krogen. Men eftersom jag inte kunnde lämna smulan själv så stannade jag kvar. Och jag svär det spökar i min mammas lägenhet riktigt äkligt att vara där själv. Så jag satt uppe och titta på film och var inne på dator tills typ 5. Sen somnade jag på soffan några timmar innan min mamma kom hem vid typ 8 tiden då vaknade jag sen försökte jag sova några timmar till men då vaknade jag på nytt vid 11 så då vvar det bara gå upp och roa sig själv några timmar eftersom mamma inte skulle gå upp fören 14 typ.

Men nu ska jag sova i min egna säng! och det ska bli så underbart skönt , så om ni ursäktar mig så ska jag gå och nana kudde nu ! natti natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0