2011

Välkommen till år 2011!

Nytt år och nya tag.

Mina nyårslöften i år är att inte förlita mig på andra människor och inte ha för höga förhoppningar på saker å ting. Men att alltid se livet från den ljusa sidan!

Kvällen var bra, började hos en kompis fortsatte sedan till ett ställa som hette Festen i gamla stan rätt litet men var bara där en stund.
Sedan gick vi ner till vattnet för att fira 12-slaget!

Sov över hemma hos Linda. Vi gick upp 8.30 hon skulle jobba å jag skulle hem till hunden.
Men dir efter jag hade varit ute var det bara gå och lägga sig för att vakna upp 2 igen..stört skönt!

Ikväll ska det vara en riktigt soffpotatis dag, titta på fångarna på fortet sen gå och lägga sig ^^
Jobbar 10-16 imorrn , efter jobbet måste jag plugga. Jag säger alltid det utan att den händer något så nu måste det hända!

( juste snart får onepiece nya leveranser så förhoppningsvis är snart denna underbara sak i mina ägor!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0