2011-01-06

Easy come , Easy go thats just how you live...


Hejsan hoppsan alla glada!

Inte mkt som har hänt. Har pluggat lite, men e inte nära klar -_-

Hyrt 2 filmer också sex and the city 2 som jag inte har sett ännu och toy story 3 som jag såg igår. Jag älskade första toy story filmen när jag var liten. 3:an var verkligen bra! sorglig var den ju faktiskt också ^^

Idag ska jag bädda ner mig tidigt, dem senaste dagarna har jag inte somnat fören typ 5 å gått upp 1 men måste börja vända på dygnet! skolan börjar ju på måndag :(.

Imorrn ska jag hem till mamma, blir antagligen kvar där hela dagen + kvällen ska se när Andreas Weise äger dans golvet i Let´s dance <3 :P

Kanske sticker in ett inlägg imorrn får se CYA later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0