Wednesday too

Shit va duktig jag känner mig som har skrivit ett inlägg om dagen nu dem senaste dagarna, inga veckors uppehåll här inte!

Träffade Amanda idag på morgonen för att titta upp lite grejer så att säga :P, sen vart vi bjudna hem till Linda på kaffe och det är ju alltid lika trevligt , satt å pratade lite med henne sen var jag tvungen att åka till min skola där min lärare väntade. Vi pratade lite om hela situationen med min praktik, vi får se vad som händer nu en ny plats verkar på g i alla fall :P.

Köpte sedan sushi till lunch tyckte jag var värd de , vet inte varför men jag tyckte det (A)

Nu på kvällen har jag varit hemma hos mor min på middag, när jag sedan skulle åka hem var bussen 15 min försenad, och när det är närmare 20 minus grader ute är det inte lika kul att vänta på en försenad buss som sedan åker fel väg oxå så han missar 2 stationer, stannar bussen och frågar om det var någon som skulle av där men det var det inte, det jag tänkte på var att det faktist kunde vara folk som stod och väntade på bussen där nu när den oxå var 15 min försenade så får dem vänta på nästa buss lixom, kul!

Nu ska jag se på Big brother reprisen från igår sen sova! trötter...Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0